Listopad 23, 2016 | autor: red
Napadlo vás, že holé stěny vaší kanceláře můžete využít k marketingu? Díky WallMarketingu mohou vyprávět historii firmy, její filozofii, připomínat firemní cíle, motivovat zaměstnance a upoutat firemní partnery.
Ne každá společnost si může dovolit kompletní redesign interiéru kanceláří, případně stěhování do nových moderních prostor. Přesto může mít management zájem o oživení, osvěžení a zkrášlení často unifikovaných prostor.
„Interiérový design by měl být příjemný, atraktivní, originální, zároveň sdělovat myšlenku a navodit příjemné pocity. Dekorace firemních prostor mohou odrážet vás samotné, hodnoty vaší společnosti a jedinečnost práce. Dokáže zaujmout, pobavit nebo poučit,“ uvedl Luděk Rychtar ze společnosti Arkadia, která WallMarketing realizuje. Wallmarketing.cz je podobně jako blog archSPACE.cz partnerem soutěže Zasedačka roku.
Podle Rychtara není třeba pořizovat honosné dekorace nebo zcela redesignovat interiér. „Jednoduše využijeme toho, co už máte. Bílé zdi proměníte v účinný marketingový nástroj, který působí jemně a nenásilně. Wallmarketing lze umístit na stěny, podlahy, ale i strop a mobiliář kanceláří,“ uvedl.
Co všechno Wallmarketing dokáže?
Více informací na wallmarketing.cz
Autor: red
Fakulta architektury ČVUT slaví 40 výstavou u Frágnera
Zasedačka roku 2016 představila finalisty
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat
Pokračovat