Spojení designérů a obchodníků. Soutěž o Výlohu roku 2020 startuje

Druhý ročník soutěže o nejlepší výlohu v Brně je tady. Projekt se zaměřuje na propojení a zviditelnění lokálních designérů a obchodníků, což slibuje zatraktivnění výloh obchodů. 10 kreativců a 10 obchodů dostane šanci znovu nastartovat své podnikání. 

 

Pokud nezasáhne vyšší moc, je v plánu letos na podzim proměnit 10 brněnských výloh pod dohledem designérů, kteří budou kurátorsky vybráni. Designéři mohou na své realizace využít budget 10 000 a dalších 10 000 získají formou honoráře.

Soutěží se opět ve dvou kategoriích. Jednoho výherce vybere odborná porota a druhý vítěz vzejde z hlasování veřejnosti. Slavnostní předávání cen se uskuteční v rámci Brno design days, kde proběhe i prezentace prací samotnými autory. Za celou akcí stojí grafička Veronika Rút spolu s architektkou Alexandrou Georgescu

„Pro náš obchod to bylo přínosné hlavně v tom, že si nás všimli lidé, kteří by o nás normálně nevěděli. Normálně k nám pak začali chodit i lidi z odborné poroty. Je to super reklama, výlohu jsme si nechali skoro 3 měsíce.″ říká Luba Procházka z Cult of the road, vítěz hlasování veřejnosti z loňského roku. 

Cult of the road

Cult of the road vs. Vojtěch Čižmář - První místo v hodnocení veřejnosti 2019

Letošní ročník se nese v duchu událostí minulých měsíců, kdy měly obchody zavřeno. Je proto potřeba pomoct zpět nakopnout byznys, a právě originální výlohy k tomu prodejcům mohou přispět.

Oříšky na České vs. Lenka Křikavová - Druhé místo v hodnocení veřejnosti 2019
Oříšky na České vs. Lenka Křikavová - Druhé místo v hodnocení veřejnosti 2019

Své přihlášky mohou designéři posílat do 20. 6. 2020. Více informací naleznete zde. Profily soutěže můžete sledovat na FBIG. 

Optika Richter vs. NAHAKU - První místo v hodnocení odborné poroty 2019
Optika Richter vs. NAHAKU - První místo v hodnocení odborné poroty 2019