Offline zážitky jsou zpět, pop up Trafika předvede papírové časopisy a módní značku Theó
- 3. května 2021
- Aktuality
- Design
- autor: Jan Gerych
- Foto: Tereza Nossková
Časopisoví fetišisté a fashionistas si po pandemickém půstu přijdou na své na dvoudenní akci Trafika v brněnském showroomu Theó.
Brno – Pop up Trafika spojí ve dvoudenní offline události vášeň pro globální tištěné časopisy a lokální autorskou módu. MAGS představí fyzicky svou online nabídku magazínů v showroomu módní značky Theó v pátek a sobotu 7. a 8. května.
MAGS
Vznik e-shopu MAGS.cz motivoval nedostatek světového cool tisku v našich trafikách. Nástup internetu nezvratně proměnil mediální trh a řada médií tradiční tištěnou formu zcela opustila. V některých případech však fyzický výtisk na přitažlivosti neztratil, naopak získal na výjimečnosti a pro své čtenáře představuje hodnotu hraničící s fetišem. Často jde o periodika založená na vizualitě určená fanouškům subkultur jako architektura, móda a umění. Právě tato témata jsou zastoupena v nabídce MAGS.cz.
Chybět nemůže celosvětově oblíbený titul i-D vydávaný nakladatelstvím VICE, který si vybojoval pozici předního zdroje módní inspirace. Oslovuje ambiciózní a kreativní publikum, nabízí přístup k nejinspirativnějším jménům v módě a zkoumá vše od high-end couture po scény ve stylu undergroundu. Magazín Hunger propojuje aktuální fashion a beauty trendy s hudebním světem. Založil jej fotograf Rankin, který stojí spolu s Jeffersonem Hackem také za vyhlášeným style magazínem Dazed & Confused. I ten najdete v sortimentu MAGS.cz. Půlročník Kaleidoscope si oblíbily kreativní duše, přitahované odvážnými uměleckými směry a překvapivými příspěvky vizionářských umělců, spisovatelů a tvůrců obrazů.
Na své si přijdou i milovníci vína, kávy a dobrého jídla s více i méně odborným čtením. Above a Sea Level vydává malé nakladatelství nadšenců, kteří rádi předávají zkušenosti a radosti z vinařských oblastí. Každé číslo magazínu je věnované jedné z nich. Představí se novinka v portfoliu - DOG magazín, v němž je každé číslo věnované konkrétnímu psímu plemeni.
THEÓ
Módní značku Theó vytvořila návrhářka Andrea Lojkásková před šesti lety. Zaměřuje se na maloformátové zakázkové práce, navrhuje sezónní kolekce. Dlouhodobě se zabývá aspektem udržitelnosti módní produkce a přednáší o ní studentům v rámci předmětu ekofashion design na vyšší odborné škole umění a designu. Stála za již neexistujícím prvním brněnským módním concept storem Pokojík. Showroom Theó na Husové 13 pro ni navrhli JUNG architekti, kteří mají kancelář o tři patra výše.