Je to velmi explicitní produkt, říká Alena Žáčková o dekách Diva Dive určených pro ženskou ejakulaci

Deka Diva Dive slibuje celonoční hrátky bez převlékání postele.
Je to velmi explicitní produkt, říká Alena Žáčková o dekách Diva Dive určených pro ženskou ejakulaci

BRNO – Mokrý orgasmus, squirting neboli ženská ejakulace s sebou přináší potřebu hledat praktické řešení zmáčené matrace. Alena Žáčková tak dlouho marně hledala kvalitní a zároveň estetickou ochranu postele, až se do designování nepromokavé deky ve spolupráci s brněnským Salonem č.4 pustila. 

Deku Diva Dive jste vytvořila, abyste pokryla vlastní potřebu, teď ji uvádíte do prodeje. Jaké to je jít veřejně ven s tím, že potřebujete deku na ženskou ejakulaci? Mnoho lidí to může považovat za poměrně osobní téma a vy o něm mluvíte velmi otevřeně. 

Jsem vychovaná v katolické rodině, můj manžel také, oba jsme takové černé ovce, ale zároveň jsme hluboce spirituální. Práce, kterou teď začínám, u nás v širší rodině bude velmi diskutabilní, nebude to téma k nedělnímu obědu u rodičů. (smích) 

Nicméně já cítím potřebu o ženské ejakulaci mluvit, protože podle mého názoru je na cestě ženy v poznávání sebe sama takovým svatým grálem. Ne cílem, ale milníkem vedoucím k prohloubení vnímání sexuality. Jsem moc šťastná, že je rok 2024 a já o tom mohu mluvit veřejně. Nemám s tím problém, protože už vím, kde v životě jsem, a stojím si sama za sebou. 

Foto Ondřej Horák

Na trhu jste nenašla žádný produkt, který by vám vyhovoval a uchránil postel před větším množstvím tekutiny? Měnit neustále ložní prádlo je zřejmě celkem nepraktické. 

Je škoda, aby žena, která dar ženské ejakulace objevila, ho potlačovala právě proto, že je to z praktického hlediska nekomfortní. Začala jsem se dívat na trhu, jaké jsou možnosti chránit postel či pohovku a zároveň si nedávat pod sebe igelit. Ten ve mně neprobouzí nic atraktivního. Jediný produkt na celém světě, který se zdál splňovat moje požadavky, byla deka z Austrálie, objednala jsem ji a začala testovat. 

Obstála australská podložka? 

Na prvních pár užití bez problémů, ale čím více jsem ji používala a prala, tím rychleji upadala její funkčnost, deka totiž začala propouštět. 

V té době jsem se o dece bavila s kamarádem Filipem Vaculíkem ze Salonu č.4, který se zrovna věnoval zakázkám, kdy řešil nanotechnologie a byl nadšený z nápadu deku ušít. Navrhnul mi, abych si vytvořila vlastní brand, že najde technologické řešení. Tehdy jsem se starala o tři malé děti a moc jsem si to nedovedla představit.

Nicméně Filip měl pravdu, jde o velmi explicitní produkt, který ale žena nebo muž může velmi potřebovat, když řeší jakýkoliv pocit diskomfortu či špinění během sexuálního aktu nebo například i při volné menstruaci. 

Na nápad Filipa Vaculíka jste kývla, co následovalo? Hned jste se vrhli do výroby prototypů a jejich testování? 

U prvních prototypů jsme využívali právě nanotechnologie, testovali jsme je asi měsíc, fungovalo to, byli jsme nadšení. Ovšem když přišlo na to o produkt pečovat, prát ho, narazili jsme na fakt, že nanotechnologie bohužel poměrně snižují svoji účinnost v momentu, kdy je neochraňujete různými chemikáliemi, neimpregnujete a podobně. Produkt, na kterém zřejmě budete ležet nahá, nechcete ošetřovat impregnací, není totiž dělaná přímo na kontakt s kůží. 

Takže jste začínali odznova…

Ano, navíc do toho vstoupily i osobní záležitosti, jmenovitě kolaps mého manžela a moje těhotenství. Takže se z ženy, začínající podnikatelky, opět stala máma na plný úvazek, ale neopouštěla jsem ten nápad, už jsem do toho dala kousek sebe a měla jsem také hotovou kompletní grafiku. Říkala jsem si, že ten pravý čas teprve přijde. A zhruba tak před rokem jsem do toho znovu nastoupila, vytvořili jsme nový prototyp, který obstál ve veškerém testování. 

Deka Diva Dive má dvě různé strany, jednu plyšovou, druhou saténovou, takže ta první je pocitově velmi hřejivá, druhá spíš chladivější, a uprostřed se nachází technická látka, která zachytává tekutinu. 

Podařilo se vám vytvořit produkt, se kterým jste spokojená? Co pro vás deka znamená?

Myslím, že se nám podařilo vytvořit velmi krásný produkt. Ani nevím, zda bych deku chtěla položit na poličku klasického sex shopu. Pozoruji, že v posledních dvou třech letech se kultura kolem sexual wellness u nás velmi mění. Vznikají produkty, které jsou pro sexuální wellbeing nejen funkční, ale i krásné a nevzbuzují u vás vulgárnost jako v klasickém obyčejném sex shopu. Koneckonců nacházíme se kousek od brněnské Rozkoššše (psali jsme zde), která tu vyšla téměř jako zjevení, nejen na brněnském, ale i na českém poli v oblasti sexuality a myslím, že se situace velmi zvedá. 

Deka Diva Dive pro mě není jen funkční ochranou, jak nemít mokré matrace, vytvořila jsem si tím produkt, díky kterému se mohu uvolnit, pustit v mysli strachy o to, že si zamokřím postel. Zrovna v souvislosti s ženskou ejakulací je to extrémně podstatná část. Aby žena vůbec ejakulovala, je potřeba vypnout hlavu, což pro nás ženy často není vůbec jednoduché.

Vím, že kdybych ležela jen na obyčejném prostěradle nebo na peřinách, tak si budu říkat, sakra, vždyť já to potom budu prát, budu to muset celé převlékat. Deka z mé zkušenosti vydrží celonoční hrátky, můžete ji nechat průběžně schnout a je to skvělý pomocník. 

Foto Ondřej Horák

V jakých variantách deku šijete?

Základní kolekce obsahuje tři barvy, temnou oceánskou modř, vínovou a perleťově bílou. Toto je basic kolekce, do budoucna bychom chtěli vystupovat se dvěma podkolekcemi, ta první bude velmi hravá, protože bych nerada, aby ten produkt byl omezený pouze pro ženy, aby byl nasáklý jen tou naší ženskou éteričností.

Chci ho přiblížit všem lidem, kteří mají pozitivní vztah k sexualitě a otevřenou mysl, oslovit LGBT komunitu a s tím i dělat bláznivější designy. Třetí podkolekcí bude vlastně custom kolekce, kdy jsme na deku lidem schopni natisknout, co chtějí. 

Myslím si, že je spousta lidí, kteří si kreslí do šuplíku vlastní obrázky, tohle by mohl být moc hezký manifest sebe sama, vlastního postoje k sexualitě a životu. To by pak do posledního puntíku splnilo mou velkou vizi, proč ta deka vznikla. Ne pouze jako technická ochrana na postel, ale jako vlastní vyjádření sebe sama, takový osobní manifest sexuality. 

Stojíte v počátcích, deka se momentálně prodává v předprodeji. Zvolila jste cestu etického produktu, který je šitý českým krejčím a cena deky činí kolem patnácti tisíc korun. Jedná se vlastně o niche produkt, jak jste s ohledem na to výrobu a prodej uchopila?

Momentálně vyrábíme zboží kusově, ale je to velmi náročné, když za vámi nestojí investor, jako máma se třemi dětmi nemám teď potřebný kapitál. Za měsíc nás čeká první prodejní akce v Praze na Intimity festivalu. Věřím, že právě tam si najdeme své zákazníky a možná to nebudou jen zákazníci, třeba by se k nám mohl dostat někdo, kdo kapitálem disponuje a mohl s námi udělat synergickou spolupráci.

Produkt má z mého pohledu obrovský potenciál, myslím si, že pro náročnějšího zákazníka, minimálně na evropském trhu, je úplně perfektně udělaný a a za mě oplývá těmi kvalitami, které spousta lidí už dnes hledá a ocení. 

Foto Ondřej Horák

Stihla už jste zaznamenat nějaké ohlasy na deku od prvních zákazníků?

Ohlas mám zatím vlastně jediný. Asi čtrnáct dní po spuštění předprodeje letos v létě přišla objednávka, kterou jsem koncem září expedovala. Prožívala jsem zrovna velmi smutné období, má nejstarší dcera měla tragickou nehodu. Objednávka pro mě představovala záblesk světla, řekla jsem si, že je to dobré, že se mi v této rovině bude dařit. A váže se k tomu velmi zajímavý příběh. 

Sem s ním. 

K dece jsme vymysleli velmi vymazlený packaging, krásná krabice, saténový papír, vůně… Zkrátka zážitek už během samotného rozbalování. Měla jsem deku, měla jsem krásnou krabici, ale zatím jsem nepřipravila žádný marketingový materiál, nic, protože věci, které jsem měla připravit během léta, stopla právě dceřina nehoda. Tak jsem si řekla, že jediné, co můžu k tak luxusnímu produktu dát, je přidat to nejluxusnější ze sebe, svou autenticitu. Vzala jsem pauzák, tužku a pustila se do psaní. Napsala jsem klientovi asi desetistránkový velmi osobní dopis. Popsala jsem, co se stalo, jaká byla moje cesta k Divě, jak jsem vyvíjela produkt, co to pro mě znamená, co bych moc přála jemu a dalším lidem, kteří budou deku užívat. 

Jaká byla reakce vašeho zákazníka?

Od zákazníka mi přišla na Linkedin zpráva, poprosil mě o adresu domů s tím, že mi také potřebuje odepsat dopisem. Prvního zákazníka si budu pamatovat už navždy. Všechny ty velmi křehké věci, které jsem mu popsala v dopisu, se opakovaly i v dopisu od něj, je to až neuvěřitelné. Slyšel o nás v podcastu Šimrání a když se o dece dozvěděl, koupil ji bez ohledu na to, že ji ani neviděl, nemohl si ji osahat a dal za ni patnáct tisíc. Napsal mi, že deka už se stala součástí jeho rodiny, hrdě leží na jejich posteli ve dne i v noci a s ženou na ni nedají dopustit. Pevně věřím, že takových ohlasů přibude. 

Diva Dive

 

Další články

Načítáme další články…

Generální partner

Hlavní partner

Mediální partner

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Vlastní

Vlastní nastavení cookies