Český menstruační kalíšek získal mezinárodní ocenění Big SEE

Listopad 15, 2021 | autor: red | Foto: Kristýna Hrabetová pokud není uvedeno jinak

Kalíšek uspěl v kategorii Product Design (Personal), porotu zauja udržitelností, vzhledem, funkčností a materiálem, který je měkký a pevný současně.



NOVO MESTO, SLOVINSKO – Menstruační kalíšek Whoop·de·doo  designérky Anny Marešové získal prestižní mezinárodní ocenění Grand Prix BIG SEE Award 2021 v kategorii Product Design (Personal). Kalíšek zaujal porotu udržitelností, vzhledem, funkčností a materiálem, který je měkký a pevný současně.

Foto Adam Dvořák

 

„Při navrhování kalíšku jsem se soustředila na ženu jako celek – od emocí, přes tělesné potřeby, její zdraví, sebevědomí až po sexualitu. Hlavním cílem bylo dát ženě i ve dnech, kdy může pociťovat určité nepohodlí, maximální možný komfort. Z ohlasů našich zákaznic mám dobrý pocit a věřím, že se nám to podařilo,“ říká Anna Marešová, která byla letos právě za kalíšek nominována i na cenu CZECH GRAND DESIGN v kategorii Designér roku.

Výrobu menstruačního kalíšku urychlila crowdfundingová kampaň, díky které byl spuštěn jeho prodej už před rokem. Od té doby si kalíšek Whoop·de·doo pořídilo více než tři tisíce žen. 

Pro Annu je 11. listopad, kdy proběhlo vyhlášení BIG SEE Awards, tak trochu osudovým. Ve stejný den, jen o deset let dříve, získala i Národní cenu za studentský design za kolekci erotických pomůcek Whoop·de·doo. Od té doby si její značka vybudovala silnou pozici na trhu u nás i na Slovensku. „S rostoucím portfoliem výrobků jsme se rozhodli vytvořit i nový brand manuál značky, který přirozeně vyplynul z naší identity a dlouhodobého směřování značky.  Manuál nám pomůže určovat směr další komunikace,“ vysvětlila Anna Marešová.

BIG SEE Awards je slovinské ocenění pro designéry a architekty z jižní a východní Evropy, kteří vynikají svým kreativním a byznysovým potenciálem. Ceny jsou každoročně udělovány v kategoriích Architecture, Interior, Product Design, Fashion Design, Wood a Creative Tourism.

Whoop·de·doo

Autor: red