WallMarketing: naučte stěny vaší kanceláře prodávat
- 23. listopadu 2016
- Design
- Interiéry
- Administrativní
- Realizace
- autor: red
Napadlo vás, že holé stěny vaší kanceláře můžete využít k marketingu? Díky WallMarketingu mohou vyprávět historii firmy, její filozofii, připomínat firemní cíle, motivovat zaměstnance a upoutat firemní partnery.
Ne každá společnost si může dovolit kompletní redesign interiéru kanceláří, případně stěhování do nových moderních prostor. Přesto může mít management zájem o oživení, osvěžení a zkrášlení často unifikovaných prostor.
„Interiérový design by měl být příjemný, atraktivní, originální, zároveň sdělovat myšlenku a navodit příjemné pocity. Dekorace firemních prostor mohou odrážet vás samotné, hodnoty vaší společnosti a jedinečnost práce. Dokáže zaujmout, pobavit nebo poučit,“ uvedl Luděk Rychtar ze společnosti Arkadia, která WallMarketing realizuje. Wallmarketing.cz je podobně jako blog archSPACE.cz partnerem soutěže Zasedačka roku.
Stěna jako marketingový nástroj
Podle Rychtara není třeba pořizovat honosné dekorace nebo zcela redesignovat interiér. „Jednoduše využijeme toho, co už máte. Bílé zdi proměníte v účinný marketingový nástroj, který působí jemně a nenásilně. Wallmarketing lze umístit na stěny, podlahy, ale i strop a mobiliář kanceláří,“ uvedl.
Co všechno Wallmarketing dokáže?
- motivovat: motivační citáty slavných na dané téma, grafy a čísla dokumentující růst, vizualizace odměny při dosažení cíle, prezentaci již dosažených úspěchů
- šířit dobrou náladu: hezké motivy, vtípky, lehké citáty, hlášky z filmů atp.
- ukázat tradici firmy: časová osa, milníky firmy z minulosti, paralely s událostmi a vývojem ČR nebo světasdělit firemní hodnoty, zásady, vize: dané informace zabalené do atraktivního obalu
- sdělit firemní hodnoty, zásady, vize: dané informace zabalené do atraktivního obalu
- nést identitu firmy pro identifikaci: loga, slogany, doprovodné grafické prvky, vtipné glosování názvů místností, pracovišť, pracovních pozic
- umí navigovat: důsledné označení jednotlivých bodů zájmu a systematická navigace
Více informací na wallmarketing.cz