Salon čtyř kruhů. Tady si dárek vybere každý

Vánoce už jsou sice za námi, radost či člověk ale můžu udělat kdykoli. Třeba návštěvou druhého největšího autosalonu Audi v Evropě. Stojí v Praze-Kundraticích kromě vystavených vozů zaujme také atraktivním opláštěním a řešením interiéru. 

462c2452

Dealerství Auto Jarov Kunratice je prvním autosalonem ingolstadtské značky v České republice s prezentací vozidel na dvou vnitřních podlažích a kryté střešní ploše. Celkem je vystaveno 24 unikátních vozů Audi. V suterénu objektu je umístěno parkoviště, z něhož je terminál Audi propojen tunelem se sousedním autosalonem značky Volkswagen. Novinkou je také prodejní koncept Audi Sport pro zájemce o vysokovýkonné sportovní vozy Audi RS a Audi R8. Progresivní koncepci dokládá rovněž kompletní servisní vybavení pro elektrickou mobilitu.

462c2584

„Atypická podoba vnějšího pláště byla přesně zadaná firmou AUDI a skládala se z několika částí. Nejprve bylo třeba na železobetonový skelet připevnit primární rošt. Následoval sekundární hliníkový rošt, na který se montoval speciální formátovaný plech tzv. dilinger. Velký důraz jsme kladli na perfektní provedení, přesnost a návaznost jednotlivých dílů. Výjimečně členité byly také klempířské prvky, dodávané z velké části na míru,“ popsal projektový manažer divize Energy Zdeněk Loudát ze společnosti LIKO-S, která realizovala vnější plášť a interiérové příčky. 

462c2601

Velkoryse pojatý interiér kromě otevřeného prostoru pro prezentaci vozů nabízí soukromí pro práci nebo jednání s klienty v kancelářských oddílech.

462c2479„Při „Realizaci interiérových prosklených příček jsme jako vždy kladli velký důraz na vysokou přesnost konstrukčních detailů, tak aby vše vytvářelo harmonický architektonický celek. V autosalonu jsme instalovali systémy MICRA I a MICRA II. Výzvou byla také nadprůměrně vysoká skládací posuvná stěna oddělující reprezentativní předávací místnost vozů novým majitelům,“ uvedl Zdeněk Loudát z divize Interiors společnosti LIKO-S.

462c2409

Architektonicky progresivní stavba má vyjadřovat hodnoty značky a na zákazníky v ní čeká vstřícné prostředí k výběru nového vozu nebo využití poprodejních služeb od servisu a údržby až po prodej příslušenství.

462c2493

Více informací o vystavených vozech ZDE.

Více informací o opláštění budov a členění interiérů ZDE.

462c2538